пятница, 22 февраля 2013 г.

Модуль 9


Ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, поділилися думками, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні.

Я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.

Знову внесла зміни в план вивчення теми.
Я багато чого навчилася;
Починаю планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Отже, бачу: можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів!!!




Комментариев нет:

Отправить комментарий